کد خبر: ۸۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

عکس| چپ و راست تیم ملی یقه هم را گرفتند!

رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی اردو به اردو بیشتر می‌شود.
عکس| چپ و راست تیم ملی یقه هم را گرفتند!
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی در فهرست ۲۴ نفره تیم ملی چینش دقیقی برای انتخاب بازیکنان هر پست داشته تا بتواند به آن‌ها فرصت بدهد و در اردو‌های تدارکاتی عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیرد که در تمرینات فعلی، دو بازیکن در سمت راست خط دفاعی و دو بازیکن برای جناح چپ دفاعی دعوت کرده است.

صادق محرمی که روز‌های درخشانی در دینامو زاگرب پشت سر گذاشته و طی یک ماه و نیم اخیر تبدیل به مهره ثابت و بدون جانشین در قهرمان لیگ کرواسی شده و در دیدار اخیرشان هم توانست با حضور تعویضی خود یک پاس گل مهم مقابل اوسی‌یک بدهد و تیمش را به برتری برساند، حالا در اردوی تیم ملی نیز شرایط خوب خود را حفظ کرده است.

این مدافع راست که برای رسیدن به ترکیب تیم ملی رقیب سرحالی مثل رامین رضاییان دارد، در دیدار‌های گذشته دینامو زاگرب در لیگ کرواسی و مراحل پلی‌آف لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته و همواره جزو بهترین‌های تیمش بوده که همین اتفاق کاری کرده مثل اردو‌های قبل در جمع ملی پوشان باشد.

میلاد محمدی، دیگر لژیونری است که مثل آ. ا. ک آتن باید با احسان حاج‌صفی برای رسیدن به ترکیب رقابت کند که البته بعید است امیر قلعه‌نویی مثل سرمربی تیم یونانی از نام حاج‌صفی برای انتخاب نفرات اصلی خود رد شود.

محمدی در مسابقات گذشته آ. ا. ک آتن فقط یک بازی در هفته دوم سوپر لیگ یونان فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست آورده، ولی با این حال قلعه‌نویی این شانس را به او داده تا دوباره ملی‌پوش شود و در اردوی تدارکاتی برای دو مسابقه دوستانه با بلغارستان و آنگولا شرایط او را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهد که تقابل سخت او با صادق محرمی برای برای توپ‌گیری در تمرین نشان از رقابت نزدیک بازیکنان دارد.

عکس| چپ و راست تیم ملی یقه هم را گرفتند!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین